.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيا بهارستان نهم 350 کرسی دارد؟
برگزاري جلسات فراکسیون‌های اصولگرایان مجلس با حضور تعدادی بیش از تعداد کل نمایندگان یک دوره مجلس، همه را به این شبهه انداخت که شاید دوره نهمی‌ها قصد دارند به دو رئیس رای بدهند. به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو  مدتی پیش ازبرگزاری دور دوم انتخابات مجلس نهم شاهد رایزنی های برخی گروه ها در مورد انتخاب رئیس مجلس نهم بودیم اما این اقدامات بعد از برگزاری انتخابات شدت پیدا کرد تا حدی که تعدادی از اصولگرایان مجلس با دعوت از 173 منتخب مجلس نهم اقدام به تشکیل فراکسیون رهروان ولایت کردند که بر اساس اظهارات حاضران جلسه ، تمامی اعضا بر ریاست علی لاریجانی اتفاق نظر داشتند.
 
بعد از مدتی خبر برگزاری مراسمی با حضور حدود 150نمایندگان منتخب اعم از اعضای فراکسیون رهروان ولایت ،رهپویان و جبهه پایداری برای حمایت از ریاست حداد عادل رسید که برگزاری این دو جلسه جنجال و حاشیه هایی را بوجود آورد.
 
در این راستا به مصاحبه با نمایندگان پرداختیم که اظهارات و نظرات آنان شنیدنی است:
 
آنهايي كه مي خواند دو رئيس انتخاب كنند
 
شجاعي كياسري در گفت‌وگو با خبرنگار اين خبرگزاري با اشاره به حضور حدود 170 نفر از نمايندگان منتخب مجلس نهم در جلسه فراكسيون رهروان ولايت جهت حمايت از علي لاريجاني و شركت حدود 150 نماينده در جلسه جبهه پايداري جهت حمايت از حدادعادل اظهار داشت: اين روند نشان مي‌دهد كه نمايندگان قصد دارند به دو رئيس راي دهند.
 
وي افزود: افرادي كه در جلسه فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت شركت كردند با پركردن فرم عضويت در اين جلسه حضور یافتند.

عضو فراكسيون رهروان ولايت افزود: ممكن است افرادي كه در جلسه حمايت از حداد عادل شركت كردند به قصد شنيدن اظهارات وي حضور پيدا كرده‌ باشند و در جلسه روهروان ولايت نيز چنين امكاني وجود دارد.
 
75 تا 80 نفر بودند! نه بيشتر بودند!!!

بزرگواري نماينده كهگيوله و بويراحمد نيز در بيان تحليل خود نسبت به اين موضوع و رويكرد بيان داشت: كل جمعيتي را كه ديشب مشاهده كردم حدود 75 تا 80 نفر بودند.

وي افزود: اين افراد هم از جبهه رهروان ولايت، هم راهپويان و هم پايداري بودند.

اين نماينده مجلس بيان داشت: تمامي افراد شركت كننده تمايلي به رياست حداد عادل نداشتند و حضور آنان صرفا به دليل دعوتي بود كه از آنان صورت گرفته بود.
 
البته اين نماينده مجلس در ادامه سعي كرد گفت و گوي خود با چند سايت را كه دقيقا همين محتوا را به آنها نيز ارائه داده بود، تكذيب و اعلام كند كه : " در جلسه آن شب من فقط تا ساعت 10 حضور داشتم و جلسه تا 12 شب طول كشيد و احتمالا افراد بيشتري آمده باشند! "
 
همه اين كارها لابي گري است! حاضران فرم پر كردند!

فاطمه آليا نيز در همين رابطه اظهار داشت: تجربه دو دوره ما در مجلس هشتم و هفتم نشان مي‌دهد كه كساني كه نامزد رياست مجلس هستند، طي برگزاري جلسه‌اي افرادي را دعوت مي‌كنند و در آن جلسه به طرح ديدگاه و مشي خود درباره اداره مجلس مي‌پردازند كه اينها يكسري رايزني و لابي‌گري و يا آشنايي بيشتر است.

وي افزود: حضور اين تعداد در جلسات نشان دهنده وجود عده‌اي مشترك در هر دو جلسه است.

اين عضو جبهه پايداري با اشاره به اينكه افراد حاضر شده در جلسه فراكسيون راهپويان ولايت، فرم عضويت پر كردند، گفت: اين جلسات جلسات رسمي نيست و به واسطه غيررسمي بودن اين جلسات ممكن است فرم عضويت را بدون اعتبار اعلام كنند.
 
معامله گرهايي كه تعداد نمايندگان مجلس را به 350 رساندند!

هدايت خواه نيز در بيان تحليل خود نسبت به اين مسئله گفت: بر این اساس تعداد اين افراد 50 نفر بيشتر از تعداد كل نمايندگان است.

وي افزود: با نگاه خوشبينانه مي توان گفت كه آنها قصد دارند كه با ارزيابي خود، صلاحيت و شايستگي افراد را بسنجند.

سخنگوي كميسيون فرهنگي خاطرنشان كرد: اما نگاه بدبينانه هم اين است كه متأسفانه برخي نمايندگان منتخب اهل معامله گري هستند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.